Perkongsian cerita-cerita tentang keluargaku......


Keluargaku adalah nyawaku.....Amat bermakna sekali dalam hidupku...
Tanpa mereka seumpama tidak lengkap hidupku...
Buat anak-anakku ,Mama sentiasa inginkan yang terbaik buat kamu semua...




Wednesday, December 28, 2011

Monday, December 26, 2011

Cuti2 bersama anak2..

Sekejap sungguh masa berlalu. Tinggal seminggu aje lagi dah nak mula kerja...
Sepanjang cuti ni cuma sempat ke beberapa tempat aje...Anak2 pun tiap2 hari asyik dok tanya bila nak pi jalan2.
Pada mereka, bawak pi tengok rumah yang tengah dalam pembinaan tu pun dah ok... Mungkin depa cemuih dah dok kat rumah sebab tak tau nak buat apa2 lagi... Mula2 main bersama pastu mula la bergaduh...
Antara tempat yang sempat bawak anak2 pi ialah Zoo Taiping(walaupun dah banyak kali pi, tapi anak2 ni tetap jugak teruja), Pesta Pulau Pinang & Ladang Anggur Tasik Beris(punya la jauh).
Ni adalah antara beberapa gambar yang sempat dirakam...

Zoo Taiping
































Ladang Anggur..