Perkongsian cerita-cerita tentang keluargaku......


Keluargaku adalah nyawaku.....Amat bermakna sekali dalam hidupku...
Tanpa mereka seumpama tidak lengkap hidupku...
Buat anak-anakku ,Mama sentiasa inginkan yang terbaik buat kamu semua...




Thursday, August 12, 2010

RAMADHAN DATANG LAGI...........

Ramadhan datang lagi......Seronok sampaikan tak terucap dgn kata2. Tahun nie berbeza skit dr tahun2 sblm nie. Tahun nie INSYAALLAH aku akan berpuasa & dalam masa yg sama aku menyusukan NUR AMNI SAFIYA.
Hari pertama, aku tak larat sgt di sebabkan aku kurang sihat,demam & sakit kepala. Namun aku gagahkan jugak hingga sampai waktu berbuka. Tp aku hanya berbuka dgn sebiji kurma, segelas air teh bunga & murtabak 1/2 biji. Lepas maghrib, terus aku tido sampai ke pagi utk bersahur.

No comments:

Post a Comment