Perkongsian cerita-cerita tentang keluargaku......


Keluargaku adalah nyawaku.....Amat bermakna sekali dalam hidupku...
Tanpa mereka seumpama tidak lengkap hidupku...
Buat anak-anakku ,Mama sentiasa inginkan yang terbaik buat kamu semua...




Wednesday, October 6, 2010

RUMAH TERBUKA

Dah agak lama dah niat untuk nak buat rumah terbuka tertangguh. Apa2 pun insyaallah 7/10/2010(Khamis) aku akan buat jugak. Tapi agak terganggu sbb hari Khamis tu ada meeting plak pasai nak gotong royong minggu depan. Maknanya aku kena la buat semua persediaan sebelum aku pi sekolah.... Rasa2nya pukui berapa ye aku nak kena bangun pagi Khamis tu ye untuk siapkan semuanya? Kalu sebelum nie aku biasa bangun pukui 5.00 pagi. Rasanya pukui 4.00 pagi dan la kot noooo.

Menu untuk rumah terbuka ku nanti :
1) soto ayam
2) nasi himpit
3) kuah kacang
4) puding
5) kek (tak sure lagi nak jadi kek apa)

Harap, semuanya berjalan lancar....Kawan2 ku sila lah datang ye.....

No comments:

Post a Comment