Perkongsian cerita-cerita tentang keluargaku......


Keluargaku adalah nyawaku.....Amat bermakna sekali dalam hidupku...
Tanpa mereka seumpama tidak lengkap hidupku...
Buat anak-anakku ,Mama sentiasa inginkan yang terbaik buat kamu semua...




Thursday, December 16, 2010

Nur Amni Safiya 1st Birthday

4/12/2010 - Sabtu


Genap 1 Tahun umur Nur Amni Safiya. Terasa macam baru kemarin aje saya melahirkannya. Sesungguhnya saya amat bersyukur dengan kehadirannya dalam keluarga kami kerana kehadirannya sememangnya dinanti-nantikan. Seumpama sudah lengkap hidup kami sekeluarga. Saya jugak amat berbangga kerana saya telahpun berjaya menyusukannya sehingga kini dan akan saya teruskan hingga 2 tahun, Insyaallah.....

1 comment:

  1. Happy happy happy Bufday to Amni!!
    Wah memang teras kejap jer kan
    Tahniah juga to mummy Amni sbb dah berjaya BF 1 tahun!! clap clap clap Semoga dipermudahkan perjalan utk 2 tahun!!
    semangat!!!!

    ReplyDelete