Perkongsian cerita-cerita tentang keluargaku......


Keluargaku adalah nyawaku.....Amat bermakna sekali dalam hidupku...
Tanpa mereka seumpama tidak lengkap hidupku...
Buat anak-anakku ,Mama sentiasa inginkan yang terbaik buat kamu semua...




Saturday, January 8, 2011

Repeat Test

Esok pagi saya akan masuk keje lambat sikit. Nak tahu kenapa? Kerana, saya akan ke klinik untuk repeat buat ujian darah. Ini semua disebabkan saya demam 3,4 hari lepas. Dengan suhu badan yang tinggi, tonsil yang membengkak (bapak punya bengkak -kata MA hari tu), batuk, sakit2 seluruh badan. Apa la puncanya?

Hari tu, sebelum ambik darah untuk di uji, MA tu kata lani ada kawasan yang kena DENGGI. So, kita check tengok la positif @ negatif. Walaupun keputusannya boleh dikatakan negatif, tapi ada sedikit kemusykilan. Sebab tu la esok nak kena pi ambik darah lagi.

Dalam masa 3 hari, nak kena ambik darah lagi. Bukannya sikit, banyak pulak tu. Nak ganti balik darah2 tu ntah berapa banyak la saya nak kena makan makanan yang berkhasiat. Tapi untuk pastikan saya tak bermasalah, saya redha aje la....

Apa2 pun, esok saya akan updatekan entri ni...

Selamat malam..Zzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment