Perkongsian cerita-cerita tentang keluargaku......


Keluargaku adalah nyawaku.....Amat bermakna sekali dalam hidupku...
Tanpa mereka seumpama tidak lengkap hidupku...
Buat anak-anakku ,Mama sentiasa inginkan yang terbaik buat kamu semua...




Monday, May 16, 2011

Elmi & Ammar Sports Day

14/5/2011(Sabtu).....
Elmi & Ammar punya la semangat nak pi bersukan kat Stadium Keladi. Kejap-kejap asyik dok tanya, mama tau ka Stadium Keladi tu kat mana. Punya la excited nak pi bersukan.....
Seawal 7.15, saya suruh suami saya untuk pi hantar anak-anak saya dulu ke stadium. Dengan alasan takut terlewat sebab memandangkan akan ramai orang kat sana.
Lepas hantar anak-anak, suami saya balik semula untuk ambik saya dan Amni untuk ke stadium. Sampainya kami kat sana, acara perbarisan telahpun bermula hanya menunggu untuk acara perasmian dan acara sukan bermula.
Elmi masuk acara bawa bola pingpong dalam sudu & Ammar masuk acara memasukkan bola pingpong ke dalam bakul.
Layan aje la gambar-gambar ni sebab dah tak berapa ingat la apa lagi yang dah berlangsung hari tu.....


No comments:

Post a Comment