Perkongsian cerita-cerita tentang keluargaku......


Keluargaku adalah nyawaku.....Amat bermakna sekali dalam hidupku...
Tanpa mereka seumpama tidak lengkap hidupku...
Buat anak-anakku ,Mama sentiasa inginkan yang terbaik buat kamu semua...




Thursday, July 7, 2011

Mood nak periksa...

Dah lama tak berkunjung kat sini. Punya la sibuk tahap gaban, kerja bertimpa-timpa sampaikan tak tau nak buat yang mana dulu. Saya ni pulak jenis yang agak lambat sikit dalam nak selesaikan apa-apa kerja pun ( kadang-kadang tu suka bertangguh, tapi tetap siap jugak akhirnya ). Nak kata sempurna sangat pun tak la jugak tapi kira boleh berpuashati la....

Tinggal lagi 2 hari saya akan periksa untuk semester 1 ni. STUDY.......hahaha, memang saya tak study, saya cuma baca sekali lalu aje modul-modul tu. Ntah la, nak katakan tak berminat.........memang saya yang beria-ia nak sambung belajar. Tapi...hentah la ( kata anakku -Ammar ). Mungkin sebab minda saya ni masih belum betul-betul bersedia dengan tugasan, ujian, peperiksaan & forum. Namun saya tetap laksanakan sedaya yang saya mampu.

Sebut pasal peperiksaan ni, memang membuatkan saya tension sebab nak kena pi ambik peperiksaan kat PERLIS. Jauh tu......Geram la, ini semua terjadi disebabkan ada diantara pelajar yang tak daftar pusat peperiksaan. Jadinya pihak UPSI tak boleh la nak tempatkan mengikut tempat yang didaftar. Terpaksa la suami saya ambik cuti sebab nak hantarkan saya sekaligus nak mengasuh anak-anak kami. Suami saya telah tempah bilik kat Hotel Seri Malaysia kat kangar. tapi bila difikirkan balik, ada baiknya jugak saya ambik peperiksaan kat Perlis tu sebab....... Ammar asyik dok sibuk nak pi dok HOTEL. Insyaallah, akan tercapai la hasrat dia nak dok hotel & bagi Elmi pulak akan tercapai la jugak hasrat dia nak mandi kolam....

Ok la, nak sambung study (kononnya la, hehehe ).....


2 comments:

  1. jauh tu nak periksa.....good luck yer solehhatun

    ReplyDelete
  2. Thanks.....
    Dah selamat pergi & balik dah pun. Agak mencabar la jugak soalan2nya, cara orang yang tak study.....hehehe....

    ReplyDelete